Pihistä roskikseen menossa olevasta kuormasta läjä käyttämättömiä kirjekuoria, joissa on minkä tahansa organisaation vanhentunut graafinen ilme. (Graafisen ilmeen uudistus on muuten paras business idea ikinä, niin paljon roinaa menee uusiksi puljussa kuin puljussa, että ei mitään rajaa!)
Leikkele lehdistä tai lahjapaperista sopivia palasia. Ota liimaa ja peitä palasilla organisaation yhteystiedot ja tuo auttamattomasti vanhentunut logo. Lisää tarvittaessa muihin kohtiin tarroja tai tussia.
Tadaa, persoonalliset kirjekuoret ovatkin valmiit!
Noh, ehkä en ala tätä ideaani kaupata Anu Harkille, Strömsöhön enkä edes Neppajymykerhoon, mutta kirjekuoret pääsevät lopulta toteuttamaan elämäntehtäväänsä ja joulukortit pääsevät ehjänä perille. :)
Hienon näköisiä kuoria! P.S. Graafisen ilmeen uudistuksen läpivienti on tuttua joltain muinaisilta vuosilta ennen kotiäitiyttäni... Niistä vanhoista logoista ei tunnu pääsevän eroon sitten millään. :)
VastaaPoistaSe onkin varmasti aikamoinen projekti, kun logoja on lipuissa, lapuissa, tietojärjestelmissä ja ties missä.
Poista