20.9.2012

Jaksaa jaksaa! Ai oikeesti?

Mun kuntoilu on karannut käsistä! Jostain tuntemattomasta syystä kävin tänään treenaamassa (heh, minä ja treenaaminen...), vaikka vasta viime viikolla kävin uimassa. Täytyy rueta pitämään silmällä ylikunnon merkkejä - ostin nimittäin 10 kerran kortin, joka täytyy käyttää 3 kuukauden aikana!

Kuopiossa on tosi monta kuntoilukeskusta: Fressi, LadyLine, uusi Elements, vuoden vanha Hytke + äijäsaleja + uimahalli / muut kunnalliset palvelut. Salien välinen kilpailu on kovaa, saapa nähdä onko vuoden päästä samat vielä olemassa. Omaksi suosikikseni valikoitui Hytke, joka on sijaintinsa, palveluidensa ja myös hintatason takia mainio paketti. Puhumattakaan lapsiparkista, jonne aion toisen tai mahd. molemmat lapseni tarpeen mukaan parkkeerata.

Kävin toistamiseen TRX-tunnilla. Mikä ihmeen TRX? En voi tietää, yritin googlata hetken aikaa selitystä lyhenteelle, ehkä se on Totalbody Resistance Exercise. Ideana on, että katosta roikkuu narut, joiden avulla kehon vastusta käyttäen tehdään lihaskuntoliikkeitä. US Navy Seals on mainospuheiden mukaan treenin takana, eli ei mitään nöösien jumppaa, niih! Oikeasti se sopii älyttömän hyvin keskivartalolihaksensa ja vyötärönsä kadottaneille henkilöille, koska mainittuja lihaksia joutuu käyttämään joka liikkeessä.

Tältä mun kroppa about joulun aikoihin näyttää:

Kuva: sofeminine.co.uk 
Tänään olin ohjaaja-Riinan kanssa kahden, muut jumppaajat olivat jääneet kotiin syömään pullaa. Alkutunnista lämpimikseni lörpöttelin, että ei ole tullut kahvakuulaa kokeiltua, ja niinpä siinä sitten kävi, että Riina piti mahtavan TRX+kahvakuula -tunnin. Ihan kuin olisin ollut Personal Trainerin ohjattavana, mahtavaa! Turhaa oli yrittää takapuolta roikottaa, heti tuli tiukka komento vetää kroppa kuosiin.

Lähipäivinä odotettavissa voihkinaa, uusia lihaksia ja vaikeuksia portaissa. Huippua, tätä lisää!

2 kommenttia:

  1. Wau-u!!! Minä tässä oon sen verta urheillu, että oon jo kaks kuukautta miettiny josko menis pilatekseen...ehkä kenties jo ens viikolla. Mutta hei tosi huippua, keep up the good work!

    VastaaPoista
  2. I sure will! Täytyy myöntää, että mun liikuntaintoa on lisännyt pihi luonteeni: työpaikalta haalitut liikuntasetelit vanhenevat vuoden loppuun, ja eihän niitä VOI jättää käyttämättä! Vaan samapa tuo millä perusteella mielettömän sixpackin saa! :D

    VastaaPoista

Mitäpä tuumit? Kerro kernaasti.