4.1.2014

Uudenvuodenlupaus (ehkä)

Täti-ihminen haastoi minut (ja sinutkin). Viime kevään mutsien kymppi oli mahtava juttu. Nyt on panokset tuplattu: Helsinki City Run ja puolimaraton. Lisäksi on heitelty ilmaan lupauksia skumpasta ja pullasta maaliviivan tuolla puolen.

Huh.

Pessimisti-Jenni ajattelee: "En kai minä jaksa juosta yli 20 kilsaa! Lumetkin sulaa vasta vapuksi eikä pysty harjoittelemaan. Ja treenaisinko muka oikeasti, ketä oikein yritän huijata? Sitä paitsi Täti-ihminen ja Liina juoksee kuitenkin liian kovaa. Ei, ei tuu mitään."

Optimisti-Jenni ajattelee: "Jos kuukauden treenillä kehittyi sohvaperunasta 10 km hölkötteleväksi henkilöksi, neljän kuukauden treenamisen jälkeen olisi aivan mahdollista jolkotella tuplamatka. Lähtisköhän tuttu naapurista mukaan treenaamaan ja kirittämään? Ja viis siitä jos toiset menee lujempaa, ehtiihän sitä rupatella skumpan ääressä. Olisi kovan luokan uudenvuodenlupaus!!!"

Kuva täältä
Vielä en ilmoittautunut. Kävin kuitenkin toissapäivänä lenkillä. Vapiskaa pohkeet, edessä on HCR (melko varmasti)!


12 kommenttia:

  1. JEAH! Mutsit voittoon!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Jee! :D Ja au, kauheen kipeet lihakset. Tiukille ottaa tää harjoittelu...

      Poista
  3. Hyvä sinä! Eikun vaan treenaamaan! :)

    VastaaPoista
  4. Hieno päätös! ehkä.. :)

    Mä olen ajatellut mennä johonkin juoksukouluun, ehkä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselin Kuopion Reippaan juoksukoulua. Pitäisi kysyä onko ryhmä alkamassa, käynnistävät ilmeisesti sitten kun on ryhmä koossa.

      Poista
  5. Hyvä päätös! Mä oon myös ilmoittautunut. Ilmoittauduin viime vuonnakin ja tammikuun alusta treenasin kovasti. Ja sitten olin kipeä tapahtuman aikaan. :( ja sitten en taas olekaan tehnyt mitään juoksun eteen sen jälkeen... Kunnes nyt sitten noustaan suosta! Huh huh. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh! :( Mun piti syksyllä juosta kymppi Kuopion maratonilla, mutta olin kipeenä. Kunhan ilmoittaudun, niin otan kyllä peruutusturvan.

      Siellä nähdään, jookos!?

      Poista
  6. Jos teidän matkat tuplaantuu joka vuosi, ootte kohta ultrajuoksuissa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan nyt saan jotain lenkkejä alle ja pääsen maaliin, niin katsotaan sitten seuraavaa tavoitetta! :D

      Poista

Mitäpä tuumit? Kerro kernaasti.