25.6.2013

Ihanat kesävarpaat


Olen laiska lakkaamaan kynsiä. Varpaankynnet lakkaan keskimäärin kerran kesässä. Pari viikkoa ne näyttää hyvältä, minkä jälkeen saakin loppukesän noloilla varpaitaan, joissa on lakan säälittävät jämät jäljellä.

Viime kesänä tajusin laitattaa varpaankynsiin geelaukset ja tykkäsin niistä kovasti. Tänä kesänä ehdin olla noloilumoodissa viikkoja. Vihdoin sain varatuksi ajan Kauneuspiste Kekoniin ja voilà: näillä mennään koko loppukesä tyylikkäänä. Geelaus kestää hyvän näköisenä pari kuukautta.



En tarkkaan tiedä, mitä geelausaine on, jotain tavallista kynsilakkaa stydimpää ainetta, joka kovetetaan UV-valolla. Geelausta ei saa kotikonstein kynsilakalla pois. Sen voi poistattaa tai antaa poistua omia aikojaan, syksyllä sukkien alla geelauksen rippeet ei tahtia haittaa varsinkaan ranskalaiseen tyyliin käsitellyissä varpaissa.

Sandaalikelit jatkukoon!

10 kommenttia:

  1. Ihanat! Mulla on just se nolo kynsilakanjämälook... :) niin sormissa kuin varpaissa, näköjään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sormia mä en edes lakkaa, koska niistä jämälook osuu silmiin liian helposti. Varpaat voi aina laittaa sukkiin tai laittaa pöydän alle piiloon. :)

      Poista
  2. No hienot! Mulla on vähän paljaiden jalkojen kammo, inhottaa kun kaikki tarttuu jalkapohjaan - joten sinänsä ihan sama miltä mun varpaat näyttää siellä sukkien sisällä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ai niin tämä kammo. Mä tykkään kesällä hiippailla ilman kenkiä, mutta heti kun alkaa säät viiletä, niin sukat ja kengät jalkaan heti.

      Poista
  3. En ole tänä kesänä edes kertaakaan saanut lakattua varpaankynsiä! Sormenkynsiä sen sijaan oon lakkaillut aherasti kiitos sen maybellinen uuden kynsilakan poistajapurkin... mun on muuten pitänytkin postata siitä, laitankin heti muistiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se sellainen, mihin tökätään sormi ja pyöritellään siellä? Paras ystäväni toi sellaisen vaihto-oppilasvuoden jälkeen mukanaan Ameriikasta, ja voi että se oli ihmeellinen!

      Poista
  4. Onpa kivat! En ollutkaan moisista kuullut. Mutta menen naturaalina ite, en ees pidä sandaaleja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli nämä ensimmäistä kertaa viime kesänä ja luulenpa, että tästä tulee vakkarijuttu mun kesään jatkossakin. :)

      Poista

Mitäpä tuumit? Kerro kernaasti.